Gårdagen m.m..

Hej!

Jag kom precis hem. Jag och pappa har varit på Net on net och bytt min kamera. Den har börjar fucka sig och nu hoppas jag på att jag ska få en helt nu.
Jag och Emmelie skulle egenligen med på en visning. Peders syster målar tavlor och hon har utställning idag. Det skulle vara roligt att gå på den men jag har ju redan sett alla tavlor så kändes som om jag likagärna kunde strunta i den. Dessutom ska jag åka och rida snart vilken jag inte hade hunnit med om jag åkte på visningen..  

However.. Igår var vi och bowlade, jag var galet otaggad på bowling men när vi var klara drog vi till Rickards. Det var riktigt kul måste jag säga. Drack inte så jätte mycket men när jag vaknade mådde jag mindre bra..Usch alltså, och huvudverken har inte försvunnit än. 
Det är faktiskt bra konstigt, varje gång jag festat så vaknar jag svin tidigt. Okej.. imorse vaknade jag av att pappa, klockan 10, klampar in i mitt rum, tänder och släcker lampan 10 gånger. Mitt i blinkandet säger han GODMORGON!!. och det var början på denna toppendag.
Men jag menar i vanliga fall.. vaknar alltid super tidigt när jag i vanliga fall gärna sover långt in på dagarna.  Jaja, nog om det.., Jag har beslutsångest, vet inte om jag ska vila i en timma eller två innan jag kilar iväg till stallet eller om jag ska åka nu på en gång. Är ju inge roligt att rida när huvudverken dunkar i mig.., samtidigt som det är så mörkt att rida om en timme eller två.. Får se hur jag gör :).,


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0