Rummis

Glömde bort att lägga upp bilder på mitt fina rum, från när jag städa igår. Alltså blir lite irriterad, för när de är tex stökigt i garderoben så känns de som att man har mer kläder än när de är städat. Men aa jag har iallfall rensat bort massa och så satte jag in mina sommarklänningar och festklänninar i klädkammaren tillsammans med mina favorit skor, där även alla mina väskor finns. Så när jag tex ska festa så behöver jag liksom inte ödsla massa tid på min garderob haha. Då går jag bara direkt dit och bestämmer mig för nått. Bra va? :D

Före                                                                                                    Efter
            

Före                                                                            Efter
          

   


Duktis va ?

Men nu måste jag skynda mig, ska på bio : )
XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0