That never takes the chance

Hej igen :)
Måste bara säga att jag tycker de är roligt att blogga igen, märks de?
Bloggen blir lite som en tjejkompis att prata med, förut brukade jag ju prata med min vän fabian men vi liksom pratar inte speciellt ofta längre.. Så fabiis ring mig när du ser de här ;)

Uh jag utvecklar min engelska lite här märker jag haha. Först i rubriken men jag sitter och lyssnar på massa olika låtar på youtube, och kom då på att shit min absoluta favorit har jag inte hört på vädligt länge. Så ni får lite text här nedanför..

Idag tyckte jag verkligen att de var kul i skolan, allt känns ju alltid kul när de går bra och de gjorde de idag. Först tycker jag ju att jag skrev bra på provet, kan iallfall omöjligt bli ett ig och ett g skulle jag nöja mig med för en timmes plugg. Sen skrev jag ju om kongo kriget och där kunde jag ju absolut gjort bättre ifrån mig, men de blir svårt när man pratar med massa männsikor på msn och fixar och trixar med bloggen och pratar med nisse, tony och emil. Iallafall när vi sluta var kl 2 och jag kände att äh när jag ändå känner mig lite smått motiverad så kan jag väll lika bra köra lite till. Nämligen så att jag fick ig i matte A, jag vet jag suger men så nu gick jag faktistk min första lektion till att plugga upp den. Det var inte så mycket som jag trodde heller som jag låg efter i. Vilket kom som en positiv överaskning måste jag säga. sen har jag faktiskt varit hos marlene en liten stund pratat av mig lite, vi gick ut och gick en bit med Wiggo för han börja stört tjura när vi tänkte gå in, han ville vara ute haha sötisen.

gud vad fort de går att skriva mycket, man sitter och tänker nu ska jag bara skriva lite om de här men sen dyker de upp massor av saker.. Förstår om de blir lång tråkigt att läsa, förresten tycker jag att vi måste börja med mer bilder i bloggen de blir så tråkigt annars. Vet själv hur jag är när jag går in för att läsa en blogg, man läser ju först inläggen med bilder. Vet inte om de är jag som är konstig men..


I found myself today
Oh, I found myself and ran away
But something pulled me back
A voice of reason, I forgot I had
All I know is you're not here to say
What you always used to say
But it's written in the sky tonight

So I won't give up
No, I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me



Nu ska jag ta och sova eller jag vet inte någonting som får tiden att gå och gör så att jag inte behöver tänka så mycket, kan ifs inte ens tänka längre är helt seg i huvudet.

XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: totte

den låten =)

2009-02-27 @ 18:25:05
URL: http://regii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0