Som pricken över i´t

Ja. När jag skrev det förra inlägget hade jag lite brottom. Jag har nämligen en lektion till i skolan., som började klockan tre.
För ca 50 minuter sprang jag alltså till bussen. 15 meter från busshållsplatsen ser jag bussfan åka förbi. Kul kul..
Jag bestämmer mig för att traska ner till skolan men när jag har gått  200 meter upptäcker jag att det är fucking freezing ute så jag sätter mig vid en annan busshållsplats och väntar på nästa buss. Jag sitter där i ca 10 minuter men när jag insätt att det faktiskt inte blir varmare än så, traskar jag hem igen. Jag menar visst, jag kunde sitta där tills bussen kom och sen gå på lektionen, trots att jag skulle komma en halvtimma försent. Men.. nu ska jag nämligen till läkaren klockan fyra., vilket skulle innebära att jag skulle vara med på en kvart, max 20 minuter av min lektion. Känndes lite onödigt på något sätt.
Det som stör mig nu är att jag ändå måste åka ner, inte till skolan men till vårdcentralen.., så om ca 20 minuter ska jag alltså göra ett nytt försök och ta bussen ner till centrum.  Reeeeaal fun!


/ Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0