Snart godnatt, vänner små

Godkväll alla glada.. Ikväll blir de sussa tidigt för mig, är hos min mamma och hälsar på lite. Ska sova här inatt hatar att sova här, jag vet inte varför. Men de är bara en natt och de är kul att träffa mina bröder, idag såg jag och tobbe de här programmet med usa´s sexigaste cover girls och så satt vi och gissa vem som skulle bli nästa. Haha orka att vi satt i typ 40 min och gissa på de.

Alldeles nyss blev jag bara jätte sugen på att online shoppa men vad vill jag egentligen ha? Är ju inte jätte rik just nu precis, men känner ändå att jag vill ha nått. Iallfall de blev inget men däremot ska jag in till sthlm på lördag med nisse, hennes mamma och hennes sambo vi ska på hans släktings konst utställning tror jag. Då ska jag även passa på att köpa ett par as heta tights på topshop, hoppas verkligen dom finns och i min stl. Sen beställde jag med marlene för ett tag sen ett par tygskor ett par marinblå, undra när dom kommer. Det jag vill säga är att jag hoppas inte skorna har den där färgen, jag vill att dom ska vara mycket mörkare, mer marinblå liksom :)


Godnatt på er om jag inte skrivet något mer ikväll!

XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0