Skolaaan!

Hello! Nu är jag i skolan, kan ni på fullaste allvar fatta att jag tog mig till skolan från jakobsberg idag? Jag var inte direkt vid stationen heller, de tog över en timme att åka. Gick upp halv 8 för att väcka william och få han till skolan men då skulle han tydligen vara hemma idag och imorgon sa hans pappa, så jag hade kunnat sova 2 timmar extra. Men istället började jag fixa mig på en gång och åkte mot bålsta vid 9 ungefär. Så kom till skolan innan jag börja och satte mig med mina kära klass kompisar och pluggade till provet vi nyligen hade. Hade inte pluggat ett skit, men jag klarade alla frågor på en timmes plugg inte dåligt!

Förresten så tror jag att jag börjar bli van med att inte sova nu, för jag känner mig faktikst pigg har knappt sovit någonting på 3 nätter. Inte bra inte bra!

nu har jag samhällskunskap mitt favorit ämne faktiskt, så nu ska jag sätta igång med mitt arbete om kongo kriget.

Later, XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig blogg!

2009-02-26 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0