Onsdag

Hej mina vänner!

Jag sitter hemma hos mamma nu, har varit här i typ en timma. Jag hade som vanligt en lektion kl 8 till halv 10. Sen slutade jag egentligen men vi hade nån samling om studenten., pratade om balen och så också. Hm.. jag hade ju bestämt klänning och allt men jag hade inte beställt den och nu är den slut. Kul! Den var så super fin. Rosa och snörning i ryggen. Precis i min smak.Oh ja!
Hur som helst.. efter samligen fikade vi lite och därefter gick ner till bowlinghallen. Vi ska bowla på fredag så det var lika bra att boka. Haha! Blivit tokmycket bowling på senaste. Egentligen ville vi hitta på något annat men vi var inte så sugna på att gå ut och sen tog vår fantasi slut. Eller okej.. jag hade ett par alternativ till men ingen verkade uppsaktta dem ändåå. Hehe..

Min nästa lektion börjar kl 3 så tror jag kilar till tyghuset en snabbis innan jag tar bussen tillbaka till skolan :).


Jaja nu ska jag sluta för jag har inget mer att skiva nu.
Hejdå gullisar!

X X Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0