Och såå

Hej, förra inlägget skrevs för ett par timmar sedan men fick lite brottom så jag hann inte bifoga det.
Nu har vi, under de senaste timmarna spelat kort. Vi spelade ett av kortspelen jag spelade igår. Jag kom trea igår och tvåa idag så övning ger fördighet antar jag..
Igår var ju tanken att vi skulle kila ut på krogen men så blev det icke. Ingen av oss var sugna men trots det åkte vi till Eskilstuna ändå. Vi käkade middag där, pratade lite och, somsagt, spelade kort. När klockan närmade sig 1 drog vi oss hemåt. Det var en trevlig kvällis. :)
Tanken var ju att vi skulle dricka idag också men eftersom alla verkade dra till joar (eller vad det nu heter) så hade jag och Emmelie inte någon lust. Vi hade hellre åkt in till stan och gått ut där men vi hade helt enkelt inte ork för det.
Hur som helst.. nu ska jag hoppa i säng.. godnatt kära läsare!


Lateeer. Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0