Måndagkväll

Jaah, så var måndagen avklarad också..

Efter skolan mötte jag upp Johanna på finkan, vi var där ett tag och efter en ost och skink ciabatta och en lång pratstund körde hon hem mig.  Alltid mysis att ta en fika sädär :).

Nu sitter jag och pratar med Emmelie i telefon.. ska strax  hoppa in i duschen och sen plugga lite. Blir suss tidigt ikväll alltså. Jag hade så jääkla svårt att somna igår. Jag gjorde till och med några desperata försök att räkna får. Haha! Det funkade tammefan inte alls!
Jag börjar dock min första lektion klockan två imorgon så kommer kunna sova ut lite iaf :).


Jaja,.. nu ska pappis ha datan och jag ska duschiis så avslutar med att godnatt till er kära vänner!

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0