Måndag

hm.. jag vet att vi suger på att uppdatera men det är ärligt talat inte mitt fel. Mitt internet fuckar sig så har varit datalös i någon dag nu. Det suger! Man märker verkligen hur databeroende man är alltså.

Idag vaknade jag hur som helst i hyfsat tidigt. Pratade lite med Emmelie när jag vakande, vi bestämde oss för att åka ner till centum en sväng.  Vi gick i lite affärer, var på banken, hämtade ut mitt paket från hm ( äntligen) och tog en fika. Hade inte klarat av att vara hemma hela dagen. Usch nej!
Pappa hämtade upp oss när han var på väg hem från jobbet och körde oss till Emmelie.... Så nu sitter jag här i Emmelies säng och väntar på att hon ska duscha klart. Tanken var att vi skulle se på film men eftersom hennes bror kommer och hämtar oss om 40 min så hinner vi inte det.

Jaja., nu stängde Emmelie av duschen så nu är det dags för mig att sluta. Hör av mig när jag kan. Ha det bra så länge gullisar :).

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0