I wish

Känns som om tiden står stilla.. Har precis duschat och jag är helt svart under ögonen, hoppas verkligen jag får sova inatt. Måste ställa kl på 07:30 för att få william till skolan. Nu är de iallfall bestämmt att farmor och farfar kommer och tar hand om honom imorgon, så de känns bra iallfall. Har bara 2 lektioner imorgon också väldigt skönt, de ska jag väll ändå orka. Sen blir de hem lägga mig i sängen och bara ligga hela dagen och hela natten.

Fy vad jag hatar depp dagar de suger. Det är liksom jätte mycket tankar som går i mitt huvud just nu, de är hemskt. Ni tjejer vet hur de är när man har dom här dagarna när man bara vill gråta, när man skulle kunna börja gråta för att någon råkar säga minsta lilla ordet fel. Då är de kört, förresten var de inte ens länge sen jag grät. haha vad töntig jag är, men jag är ju faktiskt tjej ;)

Nu ringde min andra kusin christoffer nyss, och skulle ringa upp igen så får se vad han vill. Alltid kul att prata med han, mina kusiner är ju liksom vuxna nu så man träffas aldrig.

Iallafall så ska william sova snart och då ska jag passa på och se på en film som börjar på 3an Men of honor den är verkligen jätte bra tycker jag och sorlig. på tal om filmer så vill jag jätte gärna gå på bio snart, de går så många filmer som verkar bra nu plus att de kan vara ganska mysigt att gå på bio och inte bara ligga hemma och ladda ner. 
Dom jag gärna vill jag se är i taket lyser stjärnorna, Mammut, The unborn eller pride&glory verkar bra :)



XO XO Emm

Kommentarer
Postat av: Saliban

Du har inte sovit på typ 3 dar eller??!1

2009-02-26 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0