Gårdagen ur min synvinkel

Okej.. jag tar tillbaka allt bra jag någonsin sagt om bowling. Att bowla suger. Och dessutom lutade banan åt vänster. Nej, det är inte nått jag bara säger för alla märkte det. Dock lärde sig de andra att anpassa sig efter banan.. det gjorde inte jag.  Jag tar även tillbaka att jag tvivlade på att det var Jennilee´s förtjänst att det gick så bra för mig förra gången jag bowlade. För ja, det för det gick så bra jämfört mot igår. Över hälften av gångerna jag sköt klotfan träffade jag inte en ända kägla. Bara det måste ju vara en konst försig.
Lyckligtvis hade vi gott sällskap, så trots mina icke-bowlingskills hade vi en väldigt trevlig kväll. Vi träffar henke och tomas på tok för sällan.
Förutom att bowla fikade vi inne i stan. Tanken var att vi skulle käka men vi var inte ett dugg hungriga. Jag tror förövrig inte vi hade hunnit käka eftersom Emmelie hade bokan bowlingen till klockan 20.00. 

Slänger upp lite bilder bilder så hörs vi senare



Vi åkte pendel in till stan efter skolan


Vi  köpte såklart Ben and jerryglass. Vår nya tradition.


Sa ju att jag sög..


Söötiis


Thomas



Henke


Thomas, jag och henke




Emmelieeiiis




// Denice


Kommentarer
Postat av: Emm

Men lilla TACKIS för igåris!!!!:D

2009-02-12 @ 16:01:30
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0