Fredag och bowling..

Godkväll eller nått! Hoppas de är bra, med mig är de super. Började idag 8:15 hade teater till 11:00, teatern ska snart visas upp v 12 alltså om 2 veckor. Shit vad läskigt, och jag har missat dansen så idag var min första danslektion kan man säga haha och jag kan säga att jag hängde inte med alls. Så jag tog med min cornelia ner till dans salen på våran håltimme så nu sitter dansen, äntligen! Gick till kvart i 5 idag eller  till halv för jag gick en kvart tidigare, för de fick jag :)
Nu kom jag precis hem till mamma, ska nu städa mitt rum här och fixa mig. Sen ska jag, nisse, julia och andrea ner och bowla och kanske några till.. Sen ska jag bara vara med firat, i think :)

Men aa ni får iallfall ha en jätte bra kväll :)

XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0