En vecka kvar

Nu har halva veckan gått, och de är 2 dagar kvar i skola, nice säger jag bara. Sjukt trött, somna sent inatt och tog mig upp till skolan ändå. Jäkligt ovanligt för att vara mig måste jag säga. Men men redan vid kvart över 9 sluta jag, och tog bussen med nisse och gick hem till firdiis. Sen kom pappa och hämta mig, så åkte vi en snabbis till marlene och pussa på min lilla älskling och sen var de bara att åka till enköping för att köra. Hur gick de då? jo jag skulle backa och vända och skit, shit vad svårt de var. Hon och pappa sa att jag var jätte duktig för att vara nybörjare, men yeah right. Jag verkligen kände hur dåligt de gick. Men men sen körde jag tillbaka till bålsta själv, lilla duktis jag är då : )

hur som helst jag fyller år om en vecka, alltså är de bara typ 6 dagar kvar. Känns bra, på min födelsedag skulle jag egentligen köra på dagen men jag skippar de. Måste ju fira mig med familjen, nisses familj och marlene och jörgen. Sen efter de, åker jag och Nisse in till stan och ska äta middag med Hänkiii och Thomas. Eller så har vi iallfall planerat, som sagt 6 dagar kvar man vet aldrig vad som händer..

Nisses dag


Andréa´s dag



Julia har också fyllt år, men henne har jag ingen bild på :D
XO XO Emmelie




Kommentarer
Postat av: Anonym

men snygg jag är på bilderna då vafan^^ hahaha

2009-02-04 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0