En solig dag på isen..

Hello :) Nu var de länge sen jag blogga igen, tänkte bara skriva lite kort om vad som ska ske idag. Jag och denice har ju pratat om att åka ut på isen eller gå på muséum den här veckan, men dock blev de ej av. Men idag ska vi faktiskt ut på isen för att prova på lite skridskor haha de kommer inte gå bra kan jag ju säga, har inte åkt på säkert 8 år. Men men vi kan ju annars ligga och lyssna på musik har tagit med min ipod och högtalare, så detta ska nog kunna bli mysigt! Men Nisse verkade inte så taggad när jag prata med henne imorse. Men de blir hon nog snart, vi är ju faktist ute nog mycket på isen när vi är i arjeplog en vecka varje år, då är vi ute exakt varenda dag kan jag säga, fast då åker vi scooter också.. Nu i påsk blir inte riktigt som de varit dom andra 5 åren i arjeplog, för nu ska jennileesan och mika med också. De kan bli hur mysigt som helst, bara de att resan upp kommer bli sjukt trångt och bara inte jennilee gnäller för allt som när hon var yngre : ) För där får man stå ut med att de är kallt och jävligt och att man ska få kunna stanna kvar på hotellet nej du de kan man ju bara drömma om. Men på kvällarna kommer de bli super mysigt. Jag och denice ska även åka förbi boden typ 2 dagar den veckan och hälsa på killarna, så de ser jag framemot :) Dom som ska med ut idag är iallfalll Jag och Nisse såklart sen mamma,anders min brori tobbe och sen caroline och peder!




xoi xo emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0