Emmelie´s lilla födelsedagis på onsdag : )

Hejis, kan börja med att säga att jag är hos nisse nu. Vi ska snart åka ner till centrum och göra vad? inte vet jag, jag är pank så kan inte köpa nått. Det suger, hatar att vara pank, älskar att köpa saker. Ingen bra kombination, eller vad säger ni? Förresten så suger våra läsare på att kommentera, så snälla komentera mera. Ett litet rim av Denice.

Nå till saken , som ni kanske vet är de den 11 februari på onsdag,  vilket betyder min födelsedag!!! Och vad händer på min födelsedag? Jo först upp till skolan, gå runt där från 8:15 till 11:30 och känna mig stor och även väldigt gratulerad. ALLA måste säga grattis. Sen åker jag och nisse hem till mig och gör våran traditionella tårtis, 3 året på raken, mysis. Sen åker nisse tillbaka till skolis, jag kanske städar eller nått för att få tiden att gå. Sen kommer min familjis, nisses familjis och lilla marleneis familjis. Sen kör jag hem dom, jag och nisse åker till stan för att möta Hänkii och thomis, då spelar vi bowling, äter mat och tårta! Sen åker jag hem... Ville bara dela med mig av den informationen hihi.



XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: Henke

förbered dig på att förlora stort ;)

2009-02-08 @ 20:45:24
URL: http://henkeyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0