Bowling och sen rilles

Hej :) Tänkte berätta lite kort om gårdagen, även fast denice gjorde de lite smått innan. Vi var ju som sagt och bowla och jag var taggad till max i början, men sen när jag kom på att jag skulle följa med dom andra till rilles så vart de värre. För jag ville inte gå dit med mina bruna vinter skor direkt och min gröna inne jacka, nej.. Men ingen kunde ju tänka sig att gå hem med mig och byta om, de värsta var att dom sa men alltså de ser bra ut jag lovar. haha visst kanske de gjorde men ingen av er skulle gå ut så. Iallafall mina trogne vän nisse följde med mig och de sluta med att vi båda bytte om och fixa oss lite, sen gick vi tillbaka till bowlingen och då vänta taxin som jag beställt där, vi orka inte gå :) Sen kom vi dit och alltså de är inte kul där och så är de bara. Kul att träffa folk men aa jag vet inte, någonting som inte är bra där iallafall hehe. Jag drack ingenting vilket var rätt skönt med tanke på att jag slapp bakfylla idag och att höra att man varit dryg sen höhö. Men de var dock störande att se alla andra som var onyktra.. och aa juste när de stängde gick vi till shell och köpte korv, fast jag åt bara en halv för resten fick hjärtis som även åt upp nästan nisses hela korv också, plus sin egen. Vad gör man inte? Hur som helst måste vi gått en jäkla omväg för de tog jätte lång tid och de var svin kallt! Sen var de skönt att sussa varmt.

Jag klippte mig även igår, page frisyr. Kan inte fatta att jag våga men jag blev faktiskt jätte nöjd :)

     


Love you




Nu ska jag se på high school musical och sen börjar melodifestivalen lagomt efter..

XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0