Blogg time

Hej allihopa! Hoppas de är bra med er med mig är de bara bra, min lärare har varit sjuk nu idag 2 dagar, så jag har började halv 2 igår och kvart över 2 idag. Har faktiskt ingenting att plugga eller jo ett omprov som jag ska göra, så kanske borde sätta igång med de. Hur som helst idag vaknade jag tidigt kl 09:48 för att vara exakt vilket var ganska skönt, kände mig utvilad och glad. Så jag följde med pappi till hans kompis och jag körde, körde även hem. Tror faktiskt att pappa ser lite framsteg i mig från min förra körlektion jag hade förra veckan. Fick inte kärring stopp en ända ggn förutom när jag precis skulle köra iväg men inte om jag stannade i tex en korsning och skulle iväg, vilket jag brukar få, men höll på att få de en gång när jag skulle köra in i rondellen men jag rädda mig från de. Parkera även och shit vad duktigt jag var hahah, tur att min lektion imorgon kommer bestå av att parkera och backa säger jag bara för de behöver jag verkligen träna in. Känner mig iallfall säkrare nu och de känns bra. Vill verkligen ha mitt körkort, är verkligen imponerad av Julia, hon och jag var i jakan igår och shoppa lite. De var jätte mysigt att vi gjorde nått, de var inte direkt igår. Men de jag hitta var en längre tjocktröja, ett långt linne och en korallfärgad kjol. Kände mig rätt nöjd, såg även ett par skit snygga skor men fanns ju såklart inte i min stl. Kan även säga att jag blev jätte sur, för jag har beställt 2 par skor från h&m älskade dom, men så igår när vi var på h&m prova jag ett utav dom och dom var skit stora. Så de var ju bara att ringa och be dom ta bort dom skorna från beställningen och hur kul känns de då? Kul jätte kul, så nu måste jag in och hitta ett par andra skor.. Hur som helst, nu orkar jag inte skriva mer. Men måste iallfall säga att jag blir lite små irriterad på vissa saker, så nu vet ni de : )

Här kommer förresten lite bilden från helgen

Jag och min Bisi
X

Snea neiis var också där :)




§
XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0