Årets första joggingrunda avklarad

Okej., jag skulle ljuga om jag sa att ja inte var tveksam när jag öppnade dörren och klev ut till slaks. Slask och snö.
Trodde faktiskt att jag skulle bli tvungen att vända på en gång om jag ska vara ärlig. But i'm not a quitter, så jag sprang en runda och trots allt,. Och det var faktiskt riktigt skönt. Jag trodde att det skulle vara för kallt men inte då.. 

However.. igår var jag hos Rebecca. Hon fyllde år så vi var några tjejer där som firade henne. Vi hade jätte trevligt måste jag faktiskt säga. Träffar Rebecca på tok för sällan men det får de bli ändring på.
Igår hade hon typ maskerad. Eller alla var tvugna att klä ut sig till en 90-talsartist.. Dock hade jag jättesvårt att komma på något så jag klädde ut mig till Mary Poppins ist. Haha. Jag resonerade så att jag såg på Mary Poppins när jag var liten, dvs på 90-talet. Hon är en filmkaraktär vilket gör henne är känd. Sen sjunger hon ju typ i filmen hela tiden och då blir hon nästan en artist. Visst? :)

Lite bilder


Natalie, Andréa och Linnea i bilen




Födelsedagsbarnet som föreställde Victoria Beckham



Nataile föreställde en av bröderna Fluff trots att vi var rätt enade om att hon liknade Magnus Uggla mer.


Jag som Mary Poppins och Andrea som Pink



Baby spice(? ), Sporty spice och Christina Aguilera


Britney Spears och Pink



Gruppbildiis




/ Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0