170209

Godkväll!

Haha. Jag klarade inte av en till dag utan internet så nu sitter jag här hemma hos mamma., fördelen med att ha skilda föräldrar.
Jag tycker inte ens att jag använder internet sådär fasligt mycket.,. men bara att kunna kolla upp något telefonnummer eller kika på busstabellen.,. det funkar ju inte ens och det gör mig smått galen.

Hur som helst..Johanna kom förbi mig idag. Vi, eller jag, prövade lite klänningar till helgen. Vi ska till Eskelstuna och hon ville låna nått att ha på sig. Hon beslutade sig tillslut för min svarta tubtopp och en satinjacka.,
Därefter åkte vi och köpte pizza och såg på en film. Efter att Johanna åkt hem hade jag planerat att gå en promis med Jessica. Jag somnade dock och missade hennes samtal.  Vi får ta det någon annan dag istället.

jaja., nu ska jag  gå och kicka om jag hittar nån glass i frysen. Mamma har alltid glass hemma så det är faktiskt mycket troligt att jag gör. 


Ha det så bra och nanna sött sen :)

/ Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0