vi missa våran ...

Hej igen :)

vill ni veta något väldigt tragiskt? Jag och firat hade våran 1 årsdag igår och vi glömde den båda 2, hahah. seriöst  enligt mig är det katastrof jag blev typ ledsen, sånt där är ju jätte viktigt för oss tjejer.

han har frågat mig flera ggr under året men vilket datum var det då, så sa jag för typ 2-3 månader sen men nu säger jag inte fler gånger det är då och då kom han faktiskt ihåg det. I torsdags tänkte jag på det hela tiden, den sista har vi varit tillsammans i 1 år det får ja ginte glömma. Jag som skulle köpa ett par nya björn borg kalsonger till honom som är nya i kollektionen men nej jag glömde det fan.

så idag när vi var på åbergs museeum och åt lunch så säger han helt plötsigt - vi hade 1 år igår. Men herregud tänkte jag bara så tragiskt jag har glömt min och firats 1 års dag, han gjorde du ju också men det var ändå han som kom på den först och då är det ändå jag som påmint honom flera gånger haha.

Jaja hur som helst, vi ska då istället fira detta idag och det började ju bra med lunch det var faktiskt jätte mysigt. Jag åt en räk och avokado sallat med coscos och ägg, och han åt en pastasallad med kyckling och soltorkade tomater, mmmh låter nyttigt va?

lite skillnad mot vad vi brukar stoppa i oss om vi går iväg och äter.


Hur som helst, sen åkte vi hem till han och jag överraska nuray (hans mamma) med att klä julgranen. Hon tar fram allting på en gång, det tycker jag är jätte mysigt för då får man lite extra julkänsla. Den blev grymt fin ;)


Nu har han åkt iväg och tränat och jag ska fixa och dona här hemma, han tror att vi ska äta färdiglagad lasange, daaaah jag äter inte ens lasange.

Men jag ska göra paj med sallad osv igen, antingen köttfärspaj eller tacopaj. Tror det blir tacopaj igen faktiskt, och till efterrätt ska jag göra en lime och marängpaj :) Eftersom de inte blev några kalsonger så fick han 5 lotter och ett kort med 2 hjärtan istället ;)

lika bra, behöver spara pengarna.
Förresten idag har jag köpt min julklapp till wiggo och ett nagellack från depend, ett mörkblått och en ring från kicks. Bara det att när jag ska sätta på mig ringen så går den sönder så imorgon är det jag som går och byter den.




jag är lite ledsen för att min ring är trasig








Nej nu ska jag sätta igång med detta, detta kommer ta ett tag vill jag lova.

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0