söndag

Hm.. mitt inlägg värkar ha försvunnt. Jag skrev ett tidigare idag men nu finns det inget inlägg i bloggen. Undra om jag glömde att spara?
I inlägget stog det bland annat att jag har haft en lugn helg, en sen men lugn helg. I fredags somnade jag runt fem och igår somnade jag efter halv sex. Sjukt va? Jag har sömnproblem, extremt irriterande.
Igår hade vi förövrigt en liten glöggkväll. Vi hade köpt sex olika glöggar, pepparkakor, lussebullar, russin och mandlar.
Jag är inte överförtjut i glögg faktiskt. Tycker blåbärssmaken var godast och årets glögg, clementin och någonting, var apäcklig.
Hur som helst. Jag sitter hos mamma nu. Jag ska strax krypa i säng. Julia ringer och väcker mig kvart över 10 imorgon. Vi måste ringa Silverhatten för att checka lite saker. Därefter blire fix, jag har körlektion kvart över ett. När jag kört klar ska jag möta upp Jessica, vi ska planera det sista inför minijulis.

Jaja. Slut för idag. Hööörs imorgon.


Blir så mycket roligare med bilder i bloggen så jag slänger in en på mig och min gussebaby


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0