Snart helg igen :)

Hej på er! :)

Hoppas det är bra med er, har ni tagit er tid att kolla ut idag? det är så mycket frost så det ser nästan ut som snö, mysigt tycker jag.

Igår fick jag och firat ett ryck och åkte till kista, dom har byggt ut och öppnat en massa nya butiker, det var faktiskt jätte kul att gå runt och kolla. Men vi hittade typ ingenting, firat var lite sur för att han tyckte mest att de var för tjejer. Men jag hittade en svart oversize t-shirt  men olika färger på ränderna på monki, eller jag hittade massor på monki men inget som jag kände woooow. jag tror att hade jag varit ensam där så hade jag nog fått med mig mycket, men en viss person ville ju bara sätta sig ner och ta en fika, så jag kände mig aningen stressad.
Sen hittade jag ett par skor på bianco också som jag la undan, ett helt vanliga svarta pumps, jag behöver verkligen de. Men i bilen påvägen hem kom jag på men fan jag glömde köpa skorna. men så tänkte jag, de var nog lika bra.. men jag hittade ingenting till denice där heller, tänkte köpa twiligt 3 på bok men så tänkte ja gnej för hon lånar den på ljudbok, så tänkte jag smycken men nej de är tråkigt. Haha helt seriöst jag får panik!

Jag åker liksom snart när ska jag ha tid att kolla?

men såhär såg jag iallfall ut igår


förresten jag bytte ju min ring vet ni om att den gick sönder den också, så tänkte jag nej nu limmar jag den själv, så höll den faktiskt bra. men när vi kom hem igår kväll så tappa jag den på golvet och då gick den sönder igen. vilket skit alltså..

Jag kan lägga upp en bild på den nya tröjan senare :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0