Nu säger vi godnatt tycker jag.

Hej igen :)

har försökt hela dagen med att lägga upp alla bilder från gran canaria på facebook men de står att de misslyckas hela tiden, har ni också haft problem med detta?

blir riktigt galen av sånt här..

Hur som helst, tänkte ta och berätta lite om min julafton. Dagen började med att jag och firat vaknar, jag måste fort åka hem för att slå in alla julklappar eftersom min mamma och mina bröder skulle hämta sina inom 1 timme och jag hade inte slagit in en enda. Så jag fixar med det, slog även in allting till alla andra också och så fixade jag mig. Jag åkte och bytte klappar med marlene och anders min låtsas pappa och sen åkte jag och pappa till farmor och farfar. Där började vi med att dricka glögg och se på kalle, sen åt vi mat usch jag som hatar julmat. Sen efter maten så tog jag mig en liten nap på en timme var verkligen super trött. Vid halv 7 var de dags för julklappsutdelning och firat kom lagom till de, han åkte nämligen till sollentuna och hämta mig och de var verkligen värt mycket vill jag lova. Så vi var med dom en stund, han fick öppna ett paket där iallfall, som var från min fammo och faffa. Sen åkte vi mot bålsta, jag åkte och gav wiggo en julpuss och sen åkte vi hem till firat där hans familj och alla deras vänner var.

Vi gav hans mamma en julklapp som vi köpt i spanien, en ljusprydnads grej med rökelser, ljus, stenar och sand jätte fint och av hans föräldrar fick jag presentkort på hm och 6 stycken fina glas som jag hade sagt att jag tyckte om:) Sen var de julklapps utdelning, alla köper en sak och så tar man lotter jag fick handkräm, toalett spray och såna där saker som man sätter i toaletten så de luktar gott när man spolar haha, de får nog ligga i en låda tills jag flyttar, en bra början och firat fick badlakan hehe. Det var roligt iallfall, men av mig fick firat en stor svart klocka och mina julklappar blev i år mobilen som jag visade er förut, en massage stol typ eller som en dyna som man sätter på tex datastolen riktigt jäkla skön. sen fick jag pengar, grejer tills när jag flyttar hemifrån, choklad, böcker, underkläder, tights, kofta, victoria beckham parfym sett, en kimoko eller vad de heter,  som en morgonrock, smink, en klänning som jag dock kommer byta,  hudlotion och sånt, myssockar, och ett jätte jätte fint allt möjligt paket av marlene och dom, med massor av bra grejer, lite smink, massage olja, ljus, spray, cocoskräm mm. Det var väldigt mycket blandat men jag är jätte jätte nöjd. det blev som sagt mycket saker till mitt hem i framtiden..

Nu ska jag stänga av datorn lägga mig och spela älsklings psp som han fick av sin bror i julklapp, jag älskar de funderar på att köpa ett rött psp till mig själv imorgon, för då kan vi spela mot varandra. jag är ingen nörd men de är riktigt riktigt roligt man kan ju ha filmer och sånt också. 

sen ska jag sova för imorgon ska jag och firat åka in till stan och shoppa :)

vi hörs kanske imorgon så får ni se vad jag hitta, om ja hitta nått vill säga.


här får ni en liten bild från nästnäst sista dagen i spanien!



PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0