Nu är jag redo för att ha foto

Hej igen!

Sa ju att jag skulle komma med ett hejdå inlägg. Tänkte börja gå om en kvart typ, har ju prov så jag ska plugga lite på de i skolan också.

Jag har bara en lektion, foto men den håller på till kl 4, lite små jobbigt.

Jag har iallfall hunnit med att duscha, göra mig i ordning och plugga på 2 timmar bra gjort av mig va?

såhär ser jag ut idag


mycket såhär ser jag ut idag grejer i bloggen de senste dagarna va? haha de ä bara för att jag fixat mig, vilket är ganska ovanligt för mig. förresten ser ni hur otroligt trötta mina ögon ser ut?


men nu måste jag faktiskt börja bege mig, hoppas ni får en bra fredag!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0