New moooooon

Helloj!
Jag har precis kommit hem från bion. Vi såg New moon, såklart. Oh gud vad bra den var. Oh gud vad snygg han är, Pattinson alltså. Det är ju lite konstigt egentligen, att han är så snygg.. för egentligen är han ju rätt ful. Utseendemässigt alltså. Men han har något som man dras till. Jag älskar de rödsprängda ögonen och det underbara överlägsna leendet. Så enkelt är det bara. Sen tyckte jag faktiskt att Lautner var rätt ful i filmen, han hade en sån konstig näsa och dessutom var han väldigt rund i ansiktet. Hm.. Men det är sjukt att han är så ung. Det kan man verkligen inte tro!, kroppsmässigt menar jag. Jaja,, jag har fortfrande inte kommit fram till om jag tycker ettan eller tvåan är bäst. Måste nog se den igen för att vara säker. Jaja, slutpratat om det.
Jag funderar på att hoppa i säng redan nu. Hade varit härligt att gå upp lite tidigare imorgon. Jag skulle verkligen behöva en morgonpromenad. Och om jag av någon anledning skulle tycka att det var för kallt ute hade det varit guld att städa rummet. Herregud, att jag inte kan hålla ordning!
Förresten så köpte jag nytt puder samt en liten julis till Julia. Kommer inte ihåg om hon jobbar imorgon eller inte men om så är fallet så ska hon få den då!


Jaja. Puss och hej bloggvänner!






Vs.
?


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0