minijulafton på g

Hej!
Äntligen fredag och äntligen minijulafton. Jag är färdigfixad och ska snart ta bussen ner till centrum. Där ska jag möta upp Jesscia och Erica, vi ska handla julmaten och de resterande grejjerna vi behöver för ikväll! Tjejerna kommer runt fem, då börjar vi med att julbaka. Därefter blir det matdags. Efter maten ska vi ha julklappsöppning och sen har jag och pess förberätt lite lekar. Efter lekarna ska vi dricka glögg och äta våra nybakta lussebullar, därefter ska vi se på film. Mysigt va?!
Det är väldigt välplanerat!

Jag måste byta om nu mina älskade bloggvänner. Vi hörs lite senare! Jag lovar att lägga upp bilder från kvällen lite senare :)

Höööööreess


Ni vet vem- because the other bitch in Gran fucking canaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0