Lördag och jobb som vanligt

AAAaahh
Jag orkar inte skriva!! Precis när jag var klar försvann hela inläggen. Nu blirree ingee...

Hur som helst. Bodensarna, kom till nyår!! Hade varit sjukt roligt.
Hmm.. sen tänkte jag säga att det förmodligen blir bio imorgon med tilda. Myyysis rååå...Kanske lite julshopping också, vem vet.

Jaja, nu sitter jag och mathilda och driver med gabriel på face. Ibland är jag nog lite för elakt. Tur att han är stålmannen och tål sånt. Hehe...

How ever. Godnatt på er älskade läsare.
Dencie


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha inte tur att jag e stålmannen å tål sånt :D d e tur att jag e godhjärtad som stålmannen å inte e lika elak tillbaka :P

2009-12-06 @ 04:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0