Julklapparna...

Julklapparna då?

Faktum är att jag har firat jul fyra gånger i år. Fyra julaftonar betyder många julisar, givetvis.

Jag har i stort sett fått allt som jag skrivit i min önskelista.. Pengar, presentkort, mobiltelefon, flis och vanligt underställ, dag och nattkkräm, trosor, strumpor, två klockor, två tröjjor, två pjamasbyxor, två stycken pälsmössor, öronmuffar, sedan har jag fått lite små saker till hemmet.. rätt mycket bad och dusch grejjer också. Toppen bra eller hur!?
Någon som är mindre toppen är att allt ligger strött över hela mitt golv. Det är en större röra än vanligt och jag måste städa. Fort ska det dessutom gå. Jag ska tillbaka till stallet och halv sju kanske jag följer med mamma och peder till sats och kör ett pass. Får se..


Puss oc hej!
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0