jätte hjärna

Hmh, hyfsat tidig kväll så jag ska väl vara rätt nöjd. Det var lite flumigt på jobbet idag. Känndes lite okonsentrerat och bara skrattigt och så. Men skrattigt betyder ju roligt så det var ju faktiskt bra. Haha förstår ni vad jag menar., ? känns som det blev lite konstigt formulerat. Jaja.
Jag glömde iaf berätta att jag köpte en klänning idag. Den var finis! Jag insåg att jag måste införskaffa lite nya kläder faktiskt. Först har vi minijulis, sen jobbjulfesten, sen juladfton, och därefter nyår. Min garderob är inte rikigt redo för det ännu. Men men. Nu ska jag fatksitk hoppa i säng. Är galet trött och ungefär varje ord jag skriver blir felstavat, orkar inte liksom.
Tänkte bara säga en sak till innan jag går i säng. Imorgon ska jag berätta nått för er. En del vet redan om det och jag har vetat om det i ungefär en vecka. Dock har jag försökt att hålla det lite hemligt pågrund av olika anlednignar, men imorgon somsagt,. då ska jag berätta!

Jaja, dags att krypa i sängs.

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0