I januari drar vi- till norrland.

Hej!

Jag hade tänkt att hålla mitt löfte från gårdagen och med det berätta något för er kära läsare.
Den 15 januari kommer jag och snuttjulia åka upp till norrland och jobba i tre månader. Vi kommer att jobba i Arjeplog på Silverhatten och vi är helt spända. Jag tror att det kommer bli jätte roligt. Och lärorikt dessutom! Inte bara jobbmässigt utan vi lär oss vara mer självständiga och allt det där., Ska jag vara i Usa minst ett halvår kan det vara bra att lära sig att vara hemmifrån ett tag.
Vi kommer jobba rätt mycket men det ska tydligen vara härlig personal och allt sånt. Sen finns det skidställe i närheten och det är ju as kul. Synd bara att Julia är så mycket bättre på att åka än mig, haha.
Det kommer hur som helst vara helt underbart att komma här i från ett tag. Fast jag kommer ju sakna alla! Men det handlar ju bara om tre månader- än så länge.
Jaja. Nu vet ni det iallafall.
Puss och hej på er.
Denice


En bild på pappa från när vi var uppe senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0