Hon fick mig att känna mig dålig.

Hej bloggen och alla ni andra! :)

idag är de endast 1 vecka kvar tills de bär av mot spanien och jag känner på mig att denna vecka kommer att ta gå väldigt långsamt.

I söndags var jag med min älskling och hans mamma i kista, vi åt och såg på bio 2012, den var bra men den var väldigt överdriven. Men klart sevärd!!

förresten hur kan denice skriva detta:
Eftersom Emmelie inte har stått för någon underhållning i bloggen på hela dagen så är väl jag tvungen att göra det.

haha vem är de som stått för underhållningen de senaste veckorna? Bara de att jag har varit så himla trött denna vecka, eller de 2 dagar som gått. Igår var jag barnvakt åt wiggo från 4 till halv 9 ungefär, och idag ska jag till hans dagis och julpyssla och fika. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar, för jag är helt slut.

Sitter just nu hos alex, jag börjar om en halvtimme ungefär och de är min sista lektion. Sen ska jag åka upp till min gossråtta och sova..

Ni får ha en bra dag, PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0