Hej vänner!

Hallå där:)

Nu har jag precis kommit hem och vet ni jag är så slut så de finns inte, jag vet inte varför. Men jag tror att jag börjar bli sjuk, vaknade upp imorse och hade super ont i halsen. Det är lite anledningen till att jag varit så fruktansvärt dålig på att skriva här under veckan, jag har som sagt varit alldeles för trött. Igår var jag och klippte mig, blev faktiskt inte jätte nöjd. Men jag ringde och fråga om jag fick komma tillbaka och rätta till lite, så de har jag gjort nu och det känns mycket bättre!

Påväg därifrån fråga pappa om vi skulle åka och kolla på en telefon han sett, okej tänkte jag. Jag visste att jag ändå inte ville ha någon nokia, för jag gillar verkligen inte designen på dom telefonerna. Men vi åkte dit och jag började bläddra i deras tidning och fick syn på en annan telefon, och jag är som jag är. Försöker på bästa sett lösa att jag kan få denna mobil, jag märkte att pappa var på bra humör för när jag fråga men vad tycker du då så log han bara och sa att han tyckte ingenting. Vid de tillfället visste jag att yes jag kommer att få ta den här mobilen hööööh! 
 
såhär ser den iallfall ut, jag ville ha den i vitt men både julia och sanna har det.
Så de fick bli en svart/röd för min del, men jag är glad för det! :)



älskar impulsiva köp, dom är alltid bäst. Tyvär kommer den inte hem fören på måndag eller tisdag, men den kommer ju innan spanien iallfall.

Nu ska jag äta grillad kyckling med potatissallad och sen sova en stund, jag är ju van att krypa ner i sängen med firat efter skolan. men denna vecka har jag haft så mycket så jag har inte gjort de en ända gång, och på kvällarna är jag så trött så direkt när han kommer hem från träningen så går jag och lägger mig. Jag har till och med sovit i hans brors säng denna vecka för att jag stör mig på ljuset och ljudet från när han sitter vid datorn haha.

Igår var jag förresten och köpte tandkräm, shampoo och balsam och sånt till oss inför spanien haha, och en sån där sak som man lägger tandborstarna i.

i helgen är de bara börja tvätta och börja planera vad som ska med, sen på tisdag ska allt packas ner!

Måste äta och sova nu, ha en fortsatt bra dag.

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0