Heej!

Hejsan :)

Nu var det sådär super längesen jag blogga igen, men jag har haft annat för mig hehe..

Men snart bär det ju iväg till gran canaria iallafall, och jag längtar verkligen så himla mycket!
Igår började jag slänga ner de jag skulle ha med mig, så idag ska jag och firat packa och göra i ordning allt. Imorgon hinner vi nämligen inte göra så mycket, för efter skolan ska jag och julia försöka fixa varandras hår och sen ska jag och firat på middag hos mamma för vi ska fira min bror tobias som fyller år på lördag, men då är vi ju inte hemma så det fick bli imorgon.. Sen åker vi ju på natten eller 4 typ på tisdag natt/onsdagmorgon hehe:p

Så allt ska vara så gott som klart idag, typiskt mig men jag är en väldigt planerad person de kan jag inte rå för haha.. Sen ska jag hinna med att byta julklappar med denice också, antigen idag eller imorgon! Jag kommer sakna henne, för när jag kommer hem så är hon i småland :(

Orkar inte ladda upp några bilder just nu, om vi har trådlöst på hotellet så kommer jag blogga med bilder därifrån. Jag kan även skriva något snabbt imorgon:)

Ni får ha det så jätte bra!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0