Godkväll

Godkväll!
Jag tänkte bara säga godnatt innan jag kilar i säng. Eftersom Emmelie inte har stått för någon underhållning i bloggen på hela dagen så är väl jag tvungen att göra det. Jag har kommit hem från jobbet för ett tag sedan och egentligen borde jag vara i säng för länge sedan. Jag har körlektion imorgon, relativt tidigt och eftersom jag inte har kört ett dugg sedan sist så måste jag åtminstone vara koncentrerad. Med s kanske, vad vet jag? hehe..

Förövrigt så har jag väl inte gjort så mycket mer än att jobbat idag. Började vid tre och eftersom jag var allt för trött för att varken städa rummet eller gå en promenad så blev det inget. Jaja..Imorgon börjar jag inte förens vid 17 iaf. Ska försöka hämta ut ett paket på posten innan det blir jobbdags. Har dessvärre inte kunnat hålla mig i från Hm's rea. Dessutom har jag ett par linser som har kommit för ett par dagar sedan. Vem vet, jag kanske kommer brunögd till jobbet imorgon?


Haha, visst såg jag bra snäll ut när jag var blond och brunögd?



Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0