Fan dååå

åååh så frusterande allt bara försvann, skulle precis skriva puss emmelie... åååh.

aja detta får bli ett kluddrit inlägg, igår hade ju jag och hjärtis myskväll, vi åt mat, skrapade lotter, hyrde film wallander - läckan, åt min efterrätt som faktiskt var god men OTROLIGT mäktig, åt typ 4 tuggor men den var godare idag, smakade lite hööh. och jag fick en bukett rosor av min gossråtta, då blev jag glad för det är speciellt om han köper rosor vill jag lova ;)

hur som idag efter min lektion gick jag och bytte ringen som gick sönder och köpte även en till.
 

sen gick jag och köpte en kycklingsmörgås åt firat. Vi har liksom en liten grej som blivit med dom där smörgåsrna, han äter alltid kyckling och jag skagen, så om han är i centrum och ska hem på förmiddagen så köpen han 2 sådana och överraskar mig för jag älskar verkligen denna smörgås, mmmmh. och om jag är i centrum så köper jag haha, konstigt att båda alltid blir lika glada av en jäkla macka. men dom är otroligt goda vill jag lova!

Detta var det som fanns i mitt paket från hm. Kofta, halsband och en blå topp.

vet inte om jag gillar koftan men den är verkligen skön..
halsbandet tycker jag om iallfall.


förrsten vad fasen ska jag köpa till denice? jag letar och letar hela tiden, men jag hittar inget som känns rätt.

men men nu ska jag gå och väcka han så vi kan äta någon gång jag skakar i hela kroppen och är skiiiiiit hungrig!

PUSS EMMELIE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0