En riktig höjdarkväll blev det

Hej! Det är nästan godmorgon för mig, förstår ni så tragiskt haha.

Vi gjorde helt rätt i att gå ut igår iallafall, haha alltså fyfan vad roligt vi hade! Jag och julia drev verkligen med så många killar och det var sjukt kul. orkar inte berätta på vilket sett men ingenting som vi inte fick göra alltså vi skojade bara med några.

Har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv tror jag, vi dansade typ 3 timmar i sträck och jag är mycket lycklig att jag tog mina stövlar och inte ett par pumps..

Hur som helst, vi fick springa till tåget, jag som inte brukar kunna springa mer än typ 10 meter utan att tycka de är jobbigt. Jag sprang och kände ingenting haha! Väl på perrongen börjar 4 stycken riktigt äckliga killar och typ tjaffsa, när jag säger äckliga så menar jag att dom vräkte ur sig onödiga saker och då var ändå killarna typ 21 kanske?

Så julia och jag gick ju fram till dom och började disskutera eller det var väll mest julia som munhögg och jag bara skrattade.

Förresten så var jag riktigt klumpig, jag hade med mig kameran men inte mitt minneskort så tror vi tog typ max 10 bilder med min kamera. haha det söööög!

Så idag får jag bjuda på en bild från alex kamera istället:)

på tåget påväg in, jag ser ritkigt riktigt sminkad ut. 
jag vet att de ser hemskt ut, hoppas de är kameran
som gör de;)


väl inne på pilot


lägger upp mina egna imorgon eller senare ikväll :)

Ikväll ska jag mysa med julia och alex, vi ska äta hos jullan och se på film..

Nu ska jag faktiskt ta ett bad, försöka piggna till och sen kommer väll jullan och hämtar oss!

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

PUSS EMMELIE



Förresten kommer ni ihåg för flera månader sen när jag la ut min favorit på idol här i bloggen?
Nämligen calles audition, jag vet inte varför jag gillade calle så himla mycket men han har varit min favorit under hela idol, och nu ska han till final. FAN vaaaad bra!! Han platsar väll egentligen inte som finalist i idol men de är väll bara bra att det sker någon förändring?! Han är iallfall grym och jag ska rösta på honom nästa fredag..
GO CALLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0