Hm club tävligt

Hejsan allihopa :)

hoppas det är bra med er alla, med mig är det iallfall bara bra :)

Tänkte säga en typiskt mig och denice sak haha, jag är ju lite av en stammis på hm´s online shop. så idag när ja logga in fick jag syn på en tävling där man kan vinna presentkort på 200:- det är ju inte sådär jätte mycket men helt klart super bra att ha..

så man skulle svara på 2 frågor och sen skriva ett julrim på 20 ord om detta. hade jag haft denice med mig hade vi varit sjukt grymma på detta och vi hade absolut vunnit.

men nu var jag ensam och fick göra ett försök alldeles själv haha. såhär blev resulatet:

Om ni mig klappen vill ge, behöver jag inte lappen se.
Jag kan köpa mig smycken, läder och andra kläder.

hahaha när jag visa det för firat tyckten han mest att det var skit dåligt och pinsamt. men självklart gör jag ju ett försök :D

förklaring av mig rim då. alltså klappen är ju då själva presentkortet och lappen är alltså prislappen på kläderna och det andra skrev jag för att kläder och läder rimma hahah. tyckte jag var lite rolig :D 


förresten har mina grejer kommit till ica, längtar tills min karl kommer hem från träningen så vi kan åka och hämta det. han kommer säkert inte ens orka men han måste :D


Förresten 14 dagar kvar ;)


PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0