Dagen som idag

Halloj!

Det har somsagt varit shopping i Kista idag. Som vanligt var jag själviskt och införskaffade mest saker till mig själv. Hm.. kommer nog upp bilder i morgon på mina nya kläder.

Idag blir det hur som helst tidigt i säng. Klockan ringer allt för tidigt imorgon, körlektion runt 11.... jag har så tröttnat på att köra bil hela tiden! Dumt va? Tror det är körskolan jag inte riktigt gillar. Känner liksom att det är jobbigt att åka till Jakan hela tiden. Men men, snart är det förhoppnignsvis över iaf. Jag har dessutom bara tre lektioner kvar.  :)
Imorgon innan jobbet måste jag förövrigt kila förbi Barkaby också., ska kika på några snygga termobyxor samt skidjacka. Kommer dö av köldskador om jag inte införskaffar lite varmare kläder.. Synd att sånt är så fruktansvärt tråkigt att lägga ner pengar på! Behöver förövrigt ett par varma vantar samt en schnygg mössa. Var sugen på en pälsmössa men eftersom många yngre tjejer har införskaffat en så känns det så lockade.. Dock tvivlar jag på att den kommer vara lika vanlig i Norrland... eller är det bara jag och mina fördommar?




Jag och min snyggsyster på pendeln








Denice


Kommentarer
Postat av: mammis

Dom sötaste, finaste och gulligaste ungarna som finns i hela världen - mina tjejer! Älskar er.

2009-12-18 @ 08:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0