dålig uppdatering

Nu har det varit lite dålig uppdatering från min sida. Jag ber om ursäkt för det men det har helt enkelt varit lite mycket på gång på senaste.
I lördags var jag hur som helst i eriksund., ni vet.. vid det där vita stora huset och hästhagarna med vitt staket. Det var fest där och jag åkte dit tillsammans med Johanna och två av hennes vänner. Jag var fortfarande lite seg efter jobbveckan och eftersom jag visste att söndagen skulle bli tuff så var jag inte rikigt på humör. Sen kan vi ju snacka om att jag blev chockad när vi kom dit. Det var typ reggie/ hippie party och en hel del människor var as mysko. De var målade i ansiktet och grejjer. Det var nog på gränsen till skrämande faktiskt.
Hur som helst. Jag fick mig ett gott skratt under kvällen i alla fall..., en av de personerna som vi åkte dit med frågade mig...
- Vad är dinna byxor gjorda i för material?
- Jadu.. jag vet inte riktigt, det är lacktajts.
- Hmm... okej.. ja det var ju lite utstickande att komma i sånna.

Det komiska var att väldigt många människor hade sjukt konstiga kläder på sig, folk var som sagt målade i ansiktet och så vidare. 
Möjligtvis kände jag mig utstickande för att jag var för normal så att säga.  Hehe..

Jaja.. det blev för övrigt en lång söndag igår. Slutade jobba klockan tre på natten men det var ju rätt väntat. 





Nu ska jag se på film.
Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0