BFF

My new BFF..................is....................  Alcogel







Alcogel är ett bakteriedödande medel och jag har precis upptäckt dess underbara funktion. Man känner sig så fruktansvärt ren. Först tvättar jag händerna, sen tar jag alcogelet och låter det åka in i huden. Därefter smörjer jag in händera med tjock handsalva.
Som alla dock vet har alla BFF någon negativ sida och dessvärre gör alcogelet att man blir lite torr om man använder det för mycket., Så för att undvika detta har jag sovit med ett tjockt lager Helosan på händerna samt ett par stora vantar. Jag har för mig att vantarna ska göra så salvan åker in i huden bättre. Mina händer är i alla fall i toppskick nu!

Förövrigt. Jag är gaaalet trött! Ska hoppa in i duschen när greys slutat,. sen ska jag krypa till kos för natten.


Puss och så

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0