Hola.

Hola!

Jag sitter hemma hos mamma,. jag kom precis från Solslätten. Jag var nog där i över två timmar tror jag och det är toppen för nu är min au pair ansökning nästan helt klar. Mötet är om 31 en dagar nu men jag tror att jag ska flytta det lite faktikst. Jag måste få ihop 200 barnpassningstimmar., jag praktiserade på ett dagis för nått år sedan och jag måste åka dit för att se om de har kvar papper på att jag var där. Måste ju ha något som kan intyga det förstår ni.
Hur som helst. Dagen började med att jag råkade slå huvudet i väggen när jag skulle lägga mig ner i sängen. Sedan dess har jag haft konstant huvudverk hela dagen.. Det är verkligen inte kul för jag knarkar typ huvudverkstabletter på senaste. Och jag som inte ens tror på dess funktion.. Jag tror jag tar dem utifall att de skulle hjälpa., men nu har jag hämtat iprem i repan på jobbet så många gånger att det är pinsamt. Haha..




Bjuder på en gammal bild som jag hittade på mammas dator..

Det har blivit lite förändrningar från att vi gick i ettan på gymnasiet.. iallafall klädmässigt, hehe.



Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0