Godnattis

Hej på er.

Vill ni veta att jag inte har pratat med Emmelie på hela dagen? Vill ni veta att jag inte minns när jag såg henne sist?
Okej, hon var här förra veckan för jag vet att hon träffade faster och dem men ändå. Förra veckan betyder ju att vi inte har setts på minst fem dagar. Inte okej!
Jag gör ju inget annat än att jobbar känns det som. Vilket visserligen inte är sant eftersom jag bara har jobbat 7 dagar sedan den tredje men ändå.  Det är så tråkigt att blogga när jag bara kan skriva innan jag åker på eftermiddan eller efter att jag kommit hem på kvällen.
Nästa vecka blir det dessutom sex arbetsdagar. Det är tametusan bra tur att jag trivs bra på jobbet vill jag säga!

Förresten.. jag hade en gäst igår som var lite rolig..
Han var en utlänsk kille, 40-50 år gammal.

- Vill du köpa någon dryck till maten?, frågade jag honom
- Ja, vin passar ju bra när man äter.
- Okej, det ingår ett glas rött till varmrätten men vill du köpa till ett extra till förrätten kanske?
- Hm.. jag vill ha en drink isåfall!
- Okej, vilken drink vill du ha?
- Ge mig din favoritdrink?
- Öh.. hm.
- Vodka redbull eller hur?!?
- Vill du ha en sån?
- Ja! Visst gissade jag rätt!
- Va?, jag fattar inte..
- Ge mig en kram för att jag gissade rätt.

Jag kramar honom lite tveksamt och går sedan därifrån.

- Brukar du hänga någonting i Jakan eller? Frågade han mig när jag kom tillbaka med kvittot.
- Nej, det brukar jag inte, hehe
- Nähä, men om du är i Jackobsberg, ring mig så kan vi gliiiidaa runt lite i min nya silvriga BMW!  Han log och skrivev gladeligen upp sitt telefonrummer på kvittot.

Great. Inte nog med att han var gammal nog för att kunna vara min pappa liksom, haha.




Jajaa. Nu ska jag gå och sova. Super trött!! Blir till att ställa klockan imorgon.., jag börjar 15.00. Innan dess ska jag kila ner till centrum och gå till banken. Det blir förövrigt jobb sent inpå natten antar jag. Fredagkväll. Greeaat.

Godnatt vänner små.
 

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0