trött!

Hello

Jag är så trött att mina ben inte orkar bära mig längre. Jag kände det när jag . . . . . . . hem faktist. Det har varit en lång dag och när klockan närmade sig ett kände jag hur all enerig tog slut. Halv två stämplade jag ut från jobbet. Komiskt att jag trodde att jag skulle hinna kila till tobbe efter jobbet, komiskt att jag trodde att det skulle bli en tidig kväll. Jag har jobbat hela dagen. I stort sett precis hela dagen faktiskt. Hela dagen, hela morgonen och hela natten. Först 7 till 16 och sedan 19.30 till 01.20. Snacka om att jag är duktig.

Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar tror jag. Det är precis vad jag behöver.. Fast jag är ju ledig imorgon också så jag ska tametusan inte klaga.
Förövrig måste jag skriva au pair ansökningen nästa vecka. Jag tror att jag ska åka till moster så hon kan hjälpa mig lite med engeskan.

Jaja..
ögonen ramlar ihop.


puss och godnatt
Denice

Kommentarer
Postat av: mammis

jag har verkligen världens goaste ungar, men älskade barn, du ska inte jobba ihjäl dej! Puss

2009-08-22 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0