sjuk på nytt?

Hej hopp! igår var det kräftis hos tobbe var hemma tidigt vid 1 ungefär. Nu sitter jag hemma hos hjärtis han åkte precis iväg med sina kompisar och jag ska spela sims3, har badat badkar för en stund sen mysis älskar badkar, så jobbigt för jag har ju inget badkar hos mig.

Har ingen röst alls idag, låter för hemsk. Var ingen bra idé att gå ut igår kan jag lova, så ikväll fick de bli en väldigt lugn kväll för mig. Jag becca och daniella var på hjärtis match idag och sen åkte vi alla till donken och tillbaka till hålan Bålsta. Tänkte bara skriva ett litet inlägg för att försöka komma igång igen, sakta med säkert.
Blir nog lite ensamt att sitta och kolla på tv själv och spela sims3 haha. Men min hjärtis är bäst och jag liksom bara älskar honom, så han kan få vara borta några timmar. 




Hörs kanske imorgon
XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0