Scandinavian Institute Au pair in Amerika


Nu är det bara körkortet som måste fixas, därefter är jag klar för avgång. I alla fall nästan, eller okej, inte ens nästan men jag har kommit en bit på vägen nu.
De ringde från Scandinavian Institute Au pair in Amerika imorse. Jag har intervju på Munchenbryggeriet om en månad och det känns ju toppen. Jag ska givetvis inte åka förens efter jul men det känns liksom roligt, det är lite mer verkligt nu.
Det pirrar lite i magen och jag funderar på om jag verkligen vågar åka. Fast det är väl klart att jag gör, det handlar ju bara om några månader. Jag tror att det är jobbigt att vara hos familjen första månaden men när man väl ska åka hem kommer en del av mig  vilja stanna kvar. Tror ni inte att det är så?... Jaja. Jag ska i alla fall glad och nu ska jag sätta igång med att skriva ett ansökningsbrev på Engelska. Help please!




pussis Denice


Kommentarer
Postat av: Carina

Lycka til!!!

Kramis

2009-08-18 @ 14:59:32
Postat av: Anonym

Pirrar i mitt hjärta oxå!! Jag är glad för din skull hjärtat men det skär lite i mej! Puss

2009-08-18 @ 19:21:42
Postat av: Anonym

Du kan alltid komma hit å få hjälp om du vill. Puss mitt hjärta

2009-08-18 @ 21:43:33
Postat av: Anonym

Det va från moster :) det sista inlägget. Är lite trött så jag fick liksom med det

2009-08-18 @ 21:44:59
Postat av: Anonym

Du är alltid välkommen hit om vi ka vara till nån hjälp. Puss mosters hjärta <3

2009-08-18 @ 21:46:09
Postat av: nis

Hehe. Tack så mycket moster! Antar att det andra inlägget är från mammsi. Puss och hjärta på er också! <3

2009-08-19 @ 00:53:31
Postat av: nis

Och tack till Carina också såklart! :) kram kram

2009-08-19 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0