så var vi här igen

Nu är det sussdags igen. Efter en rätt lall kväll på jobbet är jag trots allt rätt trött faktiskt. Kan det bero på vetskapen att jag ska jobba hela veckan förutom lördag som gör mig trött tro? ,.Därefter jobbar jag söndag till torsdag.
Jag tror att jag är utmattad redan nu och verkligen försöker ta vara på sovtimmarna för att jag vet att jag kommer behöva dem i slutet av veckan. Imorgon börjar jag klockan tre men det skulle vara nice att hinna med att göra något innan jag kilar till jobbet. En fika med Semlan kanske? Skolan har ju börjat för deras del. Tycker lite synd om dem faktiskt. Å andra sidan borde ni tycka synd om mig så det jämnar nog ut sig. hehe..


Jajaj.
Sovdags var det.

Godnatt
Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0