puss, kram och godnatt

Nu är det nanna dags. Både mobilen och hemtelefonen är avstänga så om ni vill nå mig, pröva efter 12. 


 
Hmm, hade tänkt att bjuda på en gammal egobild eftersom jag fortfarande inte har fått tillbaka min kamera, sen började jag kika på lite bilder.. när jag var..



...Blond och blåögd




Blond och brunögd



Brunett och blåögd




brunett och brunögd





Halvblont,slingat blåögd.




Slingat och brunögd..



Det har blivit lite förändringar genom åren trots allt.
Och för en månad sedan var jag just brown and fresh



And now?... I'm just me.




Puss, kram och godnatt igen


Kommentarer
Postat av: shaan ;)

Blåögd och med lösögonfransarna ;) Älskar dej kusin <3

2009-08-19 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0