Lite lätt arg just nu.

Jag måste bara berätta att jag är lite arg just nu. Vi har precis fått brev hem från net on net ,  där de så trevligt berättar att jag inte alls kommer få tillbaka min kamera. Kameran är stötskadad och om jag vill ha tillbaka den ofungerbar ( finns det nått som heter ofungerbar?) så måste jag betala 460 kronor och om jag vill ha tillbaka den lagad måste jag betala 1500. Det roliga är att det är tredje eller fjärde gången vi lämnar in den. Sist vi lämnade in kameran sa de också att den var stötskadad men att de lagade den utan att vi behövde betala eftersom det hade strulat så mycket med kameran tidigare. Vi åkte tacksama hem men upptäckte strax att skiten inte alls var lagad. En vecka åkte vi tillbaka med den och nu skyller de alltså på samma fel., det vill säga, felet som de så snällt lagade förra gången gratis. Jävla skit net on net, ni kan fethajja att vi komme bråka över detta..

Förresten så vet jag inte om det var net on net eller on off.,hehe. saksamma, allt jag vill är att ha tillbaka min kamera..




Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0