Jahajaaa

Hej på er!

Jag tänkte bara säga godnatt.
Jag planerade att gå och sussa tidigt idag eftersom jag tänkte vända tillbaka dygnet lite men sen kom jag just på att jag börjar jobba imorgon så det är ju ingen ideé ..
Det ska dock faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet, in i lite rutiner och så.

Hmmm okej, jag erkänner, jag har bloggtorka. Jag har liksom ingen riktig lust, kanske ska ta en veckas uppehåll eller så? vad säger ni..

Jag kan väl iallafall berätta vad jag har gjort idag., jag åkte till stallet när jag vaknade. Red ut en sväng sen lite lösgörande på ridbanan. Murklan gick faktiskt riktigt bra idag måste jag säga, det är ju alltid roligt. Jag var i stallet några timmar, sen åkte jag hem och duschade, därfter åkte jag med Jennilee och storhandlade., jag övningskörde.. Sen åt jag middag, sen såg jag, pappa och carina på filmen som gick på femman.,rätt bra faktiskt,  sen åkte jag inlines en sväng.
Typ det.. hehe. Mycket sen blev det...  men det får duga idag. :).

Förresten så på tal om inlines. Jag tror jag får tillbaka på skatten runt den 15onde och då ska jag tametusan köpa ett par inlines, ett par rosa, supersnygga., okejdå, kanske ett par svarta. hehe..Får se. Men inlines är fan toppen!, bra tränign för ben och rumpa och dessutom super kul. Roligare än att springa och bättre än att promenera. Passar mig perfekt.


Nu blir det suss. Ska upp och sola imorgon. Jag har beställt toppen väder. Vänta så ska ni få se..


godnatt älskade bloggläsarvänner

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0